برخی گفتمان های رسانه ای 100 سال تبلیغات در ازدواج را هدر می دهد

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رجبی معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان از فضای فرهنگی و رسانه ای کره به دلیل عدم برخورد با چهره های تبلیغاتی در حوزه ازدواج انتقاد کرد.

وحید یامین پور روز گذشته ۲۴ اسفند در نشست رویدادهای وحدت ملی که در مشهد برگزار شد، گفت: و فعالیت های میدانی در زمینه ترویج ازدواج. موسسات دیگری در زمینه پرداخت تسهیلات یا تولید آثار هنری فعال هستند. حمایت از حوزه ازدواج و ترویج سبک زندگی اسلامی به معاونت امور جوانان محول شد.

وی افزود: همسالان جوان برای رسیدن به اهداف خود نیاز به هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیت های سازمان های مردمی و مردم نهاد دارند. اگرچه درست است که اعتبارات زیادی برای حمایت از این طرح ها وجود ندارد، اما اولویتی که وزارت ورزش و جوانان به آن ارتقا می دهد، فعالیت های ترویجی، تبلیغی و مشاوره ای در زمینه کاهش ازدواج و طلاق است. سالانه بیش از 7000 کارگاه در این زمینه به دلیل نیاز به افزایش و ارتقای کیفیت مشاوره برگزار می شود. کیفیت روند فعلی خیلی خوب نیست.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در این راستا شناسایی و حمایت از تشکل های تبلیغی و دانشجویی در سراسر کشور ضروری است. بنابراین ارتباط خوبی با سازمان های تبلیغات اسلامی داریم. در حال حاضر این دو مجموعه با یکدیگر هماهنگ هستند.

همانطور که یامین پور گفت: جهاد تبیینی مبتنی بر گفت وگو است نه رهنمودهای ارتباطی. اگر در یک موقعیت تبلیغاتی باشید، اثربخشی شما به شدت کاهش می یابد. مخاطب ما اهل گفتگو است. نقطه عطف جهاد تبیین فعالیت هنری تبیین است.

وی افزود: گاهی جمله ای از یک فیلم یا سریال عامل تخریب بنیان خانواده است. گفتگوی مهمان در برنامه شبکه نسیم صد سال تبلیغات ما را تلف کرد تا بفهمیم چرا او ازدواج نکرده است. جملاتی که در فضای فرهنگی و رسانه ای گفته می شود گاهی به اندازه 100 سال کار تبلیغاتی ما مخرب است.

او می‌گوید: «می‌توانم خلأ شخصیت‌های تلویزیون و فیلم‌ها را احساس کنم، مانند دختری که زود ازدواج کرده و به ازدواج و مراقبت از کودک افتخار می‌کند و پسری که به حمایت از همسر و خانواده‌اش افتخار می‌کند». این شخصیت ها در نیم قرن اخیر در چه فیلم ها و داستان هایی ساخته شده اند؟

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.