نبود ساختار مدون در رونق خودرو و موتورسیکلت گلستان!

[ad_1]

ایسنا/ گلستان موقعیت طبیعی استان های شمالی (کوهستانی، جنگلی، دشتی و ساحلی) منجر به ایجاد پیست های استاندارد مسابقه، موتورسیکلت، دوچرخه سواری و سایر ورزش ها با چالش ها و مشکلات فراوان از جمله آسیب های زیست محیطی و مواجهه با منابع طبیعی شده است.

به همین دلیل، این استان‌ها نمی‌توانند و نمی‌توانند آن‌قدر که باید و احتمالاً باید سرمایه‌گذاری کنند یا سرمایه‌گذار جذب کنند، بخشی از درآمد برخی ورزش‌های پرطرفدار و هیجان‌انگیز را به دست آورند.

به دلیل نبود این امکانات، شمال کره شمالی به قدری متضرر شده است که هر ساله افراد مستعد زیادی که توانسته اند باعث افتخار کشورمان در صحنه بین المللی شوند، می سوزند.

ورزش‌هایی مانند اتومبیل رانی، موتورسواری و دوچرخه‌سواری از جمله رشته‌های هیجان‌انگیز برای تقویت مهارت‌های رانندگی یک ورزشکار هستند و جایگاه ویژه‌ای را در میان سایر بخش‌های جامعه، به‌ویژه در میان جوانان، به خود اختصاص می‌دهند.

در سطح بین المللی، مسابقه سه دسته سرعت، کارت و رالی، موتورسواری در خارج از جاده و خارج از جاده (هر دو در پیست و خارج از مسیر) و سه دسته “دوچرخه سواری” است. کوه ها، جاده ها و مسیرها به صورت زیر تعریف می شوند: در مجموع هشت رشته وجود دارد که بسته به مکان و زمان برخی از سبک ها و شاخه ها، تعدادی به هر کدام اضافه می شود.

با مروری بر استادیوم‌های سرتاسر جهان، از جمله جایزه بزرگ موناکو، مسابقات قهرمانی سواری ایرلندی، و مسابقات کراس کانتری (دوچرخه‌بانان در مسیرهای جنگلی و صخره‌ای شیب‌دار، مسابقات ویژه و شیب‌های فنی با دوچرخه می‌روند)، می‌توانید به موارد زیر دست پیدا کنید. اغلب این مکان ها می توانند مراکز طبیعی یا نزدیک به طبیعت با مراقبت و زیرساخت مناسب و همچنین عاری از درگیری با محیط باشند. بستر لازم را برای جذب گردشگر برای رونق گردشگری ورزشی فراهم کرد.

اکنون به راحتی می توان دریافت که در این زمینه چقدر فرصت های منحصر به فرد و استثنایی از استان های شمالی سلب شده است.

نبود ساختار مدون در رونق خودرو و موتورسیکلت گلستان!

استان گلستان در برابر پیست سازی بین المللی آسیب پذیر است.

یکی از مهم ترین منابع درآمدی در برخی استان های کشور مانند اصفهان، هرمزگان، تهران، خوزستان و… سرمایه گذاری ایده آل برای ایجاد دهکده ها و مجموعه های ورزشی و یا اردوهای تیم ملی است. اهداف آنها

به عنوان یک مکان محلی که در آن بهترین ورزش‌های کره و همچنین قهرمانان جهان گرد هم می‌آیند، برنامه‌های تیمی یا فردی ورزشکاران بدون توجه به مسائل اجتماعی مانند مسائل اجتماعی قابل اجراست.

مرز گلستان با 14 شهرستان کوهستانی، جلگه ای و ساحلی در میان استان های گلستان، مازندران و گیلان، منطقه ای با چندین شهرستان مرزی با ترکمنستان است که متاسفانه به خوبی حل نشده است. دور

معماری جاده‌های حمل‌ونقل بندرترکمن، گمیشان، گنبد کاووس و آق قلا با پتانسیل ایده‌آل در مسیرهای آسفالته خودرو کریم‌آباد و جاده‌های پرپیچ‌وخم جنگل‌های زیارت و هزارپیج گرگان، می‌تواند مکان‌هایی بی‌نظیر در کشور ایجاد کند. است. گلستان را به پایتخت ملی مسابقات اتومبیل رانی، موتورسواری و دوچرخه سواری تبدیل کنیم.

چهار پیست موتور کراس فعال یا نیمه فعال در شهرستان های گرگان، علی آباد، گنبدکاووس و مینودشت از دیگر ویژگی های بالقوه گلستان است که تقویم و برنامه هایی را برای حرکت به سمت توسعه این رشته ورزشی در استان های خود ارائه می کند.

در حال حاضر پیست های آفرود و موتورسواری در مجموعه گرغان کریم آباد وجود دارد تا تا حدودی پاسخگوی تقاضا باشد. ، با پلیس و پلیس راهنمایی و رانندگی، محیط زیست، ورزش، جوانان و سایر دست اندرکاران تماس بگیرید تا با معرفی و استانداردسازی مکان های جدید به طبیعت آسیبی وارد نشود.

در پایان، نباید از این نکته غافل شد که منطقه آزاد تجاری تازه ایجاد شده «بدن انسانی برون» در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ورزشی تأثیر مثبت خواهد داشت. ماهیت منطقه آزاد برای ایجاد امکانات گردشگری بر کسی پوشیده نیست و کمبود سرمایه گذار و معاملات اقتصادی در این منطقه می تواند زمینه ساز سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله ورزش در استان گلستان و به تبع آن کشور باشد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.